ALS JE IETS TE VERTELLEN HEBT

zet dan in op beelden.


Beelden zijn de krachtigste tool om informatie snel en efficiënt door te geven aan je ideale klant.

Wist je dat 90% van de informatie die we opnemen afkomstig is uit beelden? 90% dat is wil zeggen dat slechts 10% van de info uit teksten komt.

Nu je dat weet is inzetten op beelden een totale NO BRAINER toch?


Een volgende argument om zeker in te zetten op beelden is:

Beelden hebben de kracht om mensen te raken, te inspireren en te motiveren.

Foto's hebben de eigenschap om te blijven hangen, boodschappen sneller te doen begrijpen én de aandacht te trekken.

Maar er is een voorwaarde...


Zorg ervoor dat je beelden écht zijn!


Laat me je inspireren.


BEDRIJVEN DIE JE VOORGINGEN


.


PORTFOLIO BUSINESS

beelden werken,
BETER DAN WOORDEN.

STUDIO POPCORN


Sanne is de leading lady van STUDIO POPCORN. Ze organiseert kinderfeestjes en is mede-organisator van kinderkampen voor verschillende organisaties. Haar personal branding zorgt voor een glimps van wie Sanne is wanneer ze voor Studio popcorn werkt.

En dat is niet met een tasje koffie in de hand...

HIPPESCHOENTJES

Sinds vele jaren ben ik de huisfotograaf voor dit fantastische merk, hippeschoentjes. Het enthousiasme van de schoenenmadammen voor ieder project waar me samen aan werken doet mij letterlijke groeien en bloeien. Als hier vandaag een site staat is dat omdat de leading ladies achter Hippeschoentjes zoveel vertrouwen hebben in mijn kunnen, dat ze me bijna letterlijk vooruit schreeuwen. Alleen maar liefde voor dit fantastisch sterke merk!

Ondertussen zitten we aan ons 9de seizoen dat net is ingeblikt in augustus 2023!
01 / 37


LETTERGEKLETTER ANN-ELINE


Ze is een woord-kunstenares , theater madam en creatieve duizendpoot. Met haar liefde voor woord en taal creëert ze de mooiste poëzie die mensen beroeren. Ik mocht al dat moois vastleggen in beelden waar de energie en creativiteit afspat!

Alle mogelijke superlatieven voor deze dame!

01 / 08

BUMACO ROTSELAAR


Deze beelden werden gemaakt om specifiek de elektriciteitswerken aan te tonen. Welke verlichting werd er geplaatst en welke sfeer brengt dat met zich mee bij avondval.

01 / 03

CENTURY 21 CONFIDENT LEUVEN


Ieder immobiliënkantoor heeft zijn eigen look and feel waardoor je niet op stockfoto's kan terugvallen voor een eerste kennismaking online.

Door in te zetten op het weergeven van de sfeer in jullie kantoor creëer je meteen een vertrouwd gevoel voor je klant nog voor die effectief jullie kantoor is binnengewandeld.